ERIS EMOTOPIC Emulsja d/kąp. 400ml

PHARMACERIS EMOTOPIC emulsja do codziennej kąpieli, 400ml
EMULSJA DO CODZIENNEJ KĄPIELI wzmacnia naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry WSKAZANIA: Polecana dla skóry wrażliwej, suchej, szorstkiej, z tendencją do swędzenia, podrażnień oraz rozwoju alergii kontaktowych. Do stosowania również profilaktycznie, dla zdrowej skóry, w celu zapobiegania suchości oraz zminimalizowania ryzyka powstawania, nasilenia i nawrotów objawów atopowego zapalenia skóry. Bez ograniczeń wiekowych. Nie wymaga stosowania dodatkowego środka myjącego. DZIAŁANIE: Preparat przeznaczony do codziennych kąpieli emoliencyjnych. W połączeniu z wodą, tworzy delikatną, mleczną, nawilżającą emulsję myjącą. Skutecznie oczyszcza ciało z zanieczyszczeń, nie naruszając płaszcza hydrolipidowego skóry. Bogata formuła emulsji, oparta na unikalnym połączeniu oleju konopnego i oleju canola, wykazuje wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej i skłonnej do odczynów alergicznych. Naturalne oleje uzupełniają niedobory lipidów oraz przywracają prawidłową spoistość naskórka. Zapobiegają nadmiernej transepidermalnej utracie wody z naskórka (TEWL), zapewniając długotrwały efekt nawilżenia i natłuszczenia skóry. Emulsja koi i łagodzi podrażnienia, eliminując uczucie dyskomfortu napiętej, suchej i swędzącej skóry. Wzmacnia jej płaszcz hydrolipidowy, zmniejszając podatność na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych oraz ryzyko powstawania podrażnień oraz nasilenia objawów AZS. HIPOALERGICZNY SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO POTWIERDZONE W BADANIACH KLINICZNYCH POD NADZOREM DERMATOLOGÓW DZIECIĘCYCH