ERIS EMOTOPIC Krem barierowy

PHARMACERIS EMOTOPIC krem barierowy, 75ml
EMOLIENTOWY KREM BARIEROWY do twarzy i ciała ręce, łokcie, kolana zapobiegający szorstkości skóry i podrażnieniom WSKAZANIA: Polecany do codziennej pielęgnacji wrażliwej, suchej, bardzo suchej oraz skłonnej do podrażnień i reakcji alergicznych skóry twarzy i ciała. Zalecany również do ochrony skóry przed czynnikami zewnętrznymi (mróz, wiatr, suche powietrze, substancje drażniące), na skutek których skóra staje się szorstka, podrażniona, łatwo ulega mikrouszkodzeniom lub objawia się wypryskiem kontaktowym (w okolicach rąk, łokci, twarzy, kolan). Do stosowania również profilaktycznie, dla zdrowej skóry, w celu zapobiegania suchości oraz zminimalizowania ryzyka powstania, nasilenia i nawrotów objawów atopowego zapalenia skóry. Bez ograniczeń wiekowych. DZIAŁANIE: Krem dostarcza skórze deficytowe ceramidy i lipidy, zapewniając optymalne nawilżenie, natłuszczenie i wygładzenie naskórka. Pozostawia na skórze spoistą, lipidową warstwę ochronną, zabezpieczając ją przed czynnikami zewnętrznymi oraz zapobiegając szorstkości i mikrouszkodzeniom naskórka. Olej canola, szybko i skutecznie minimalizuje objawy podrażnień i miejscowych zmian kontaktowych, wyraźnie poprawiając stan skóry. Połączenie z olejem konopnym, zapewnia wysoką skuteczność w regeneracji naskórka, przyspieszając proces jego odnowy. Wysoka zawartość lipidów, skutecznie odbudowuje barierowe funkcje skóry, zapobiegając nadmiernej utracie wody. Emolientową formułę uzupełnia hialuronian sodu, który pozwala na odtworzenie odpowiedniego poziomu nawilżenia w naskórku, również podczas jego skrajnego wysuszenia. HIPOALERGICZNY SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO POTWIERDZONE W BADANIACH KLINICZNYCH POD NADZOREM DERMATOLOGÓW DZIECIĘCYCH