ERIS EMOTOPIC Krem natłuszczaj.d/tw 75m

PHARMACERIS EMOTOPIC krem natłuszczający do twarzy i ciała, 75ml
SPECJALNY KREM NATŁUSZCZAJĄCY do twarzy i ciała redukujący świąd i zapobiegający mikropęknięciom WSKAZANIA: Polecany do pielęgnacji skóry bardzo suchej, wrażliwej i atopowej, z tendencją do powstawania podrażnień, mikrouszkodzeń i zaczerwienień oraz ze skłonnością do świądu i pieczenia. Rekomendowany dla osób z atopowym zapaleniem skóry, bez ograniczeń wiekowych. Pełni funkcje pielęgnacyjne u osób w trakcie i po leczeniu dermatologicznym, jako uzupełniający preparat w miejscowej terapii sterydowej, w celu zapobiegania nawrotom nadmiernej suchości i AZS. DZIAŁANIE: Bogata, emolientowa formuła kremu działa naprawczo na barierę ochronną skóry, zapewniając jej prawidłowe funkcjonowanie. Długotrwale natłuszcza i nawilża, zmniejszając uczucie dyskomfortu oraz suchości i szorstkości skóry już po 1 aplikacji. Właściwości kojące i przeciwświądowe zapewniają olej canola oraz olej konopny, wykazujące medyczną skuteczność w pielęgnacji przewlekłej i nasilonej suchości skóry (również w atopowym zapaleniu skóry). Stymulują procesy regeneracji mikrouszkodzeń skóry, minimalizując ryzyko progresji zmian, w miejscach z tendencją do ich występowania. Odżywiają i regenerują skórę, wzmacniając jej naturalną barierę hydrolipidową. Hialuronian sodu oraz higroskopijne cząsteczki nawilżające, przywracają skórze odpowiedni poziom nawilżenia, odbudowując zasoby wody w naskórku. Krem przywraca uczucie komfortu, wyciszając dolegliwości towarzyszące zmianom skórnym. HIPOALERGICZNY SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO POTWIERDZONE W BADANIACH KLINICZNYCH POD NADZOREM DERMATOLOGÓW DZIECIĘCYCH