ERIS EMOTOPIC Żel kremowy myjący/ciała

PHARMACERIS EMOTOPIC kremowy żel myjący, 400ml
KREMOWY ŻEL MYJĄCY do codziennej pielęgnacji ciała pod prysznic łagodna baza myjąca biozgodna z pH skóry WSKAZANIA: Delikatna niepieniąca się formuła, polecana do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, przesuszonej, szorstkiej, ze skłonnością do podrażnień, świądu i pieczenia. Do stosowania również profilaktycznie, dla zdrowej skóry, w celu zapobiegania suchości oraz zminimalizowania ryzyka powstawania, nasilenia i nawrotów objawów atopowego zapalenia skóry. Bez ograniczeń wiekowych. Nie wymaga stosowania dodatkowego środka myjącego. DZIAŁANIE: Żel do mycia ciała na bazie aktywnych emolientów, delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją intensywnie nawilżoną, gładką i miękką w dotyku. Wyjątkowo delikatna, biozgodna z fizjologicznym pH skóry, baza myjąca nie narusza jej ochronnej bariery hydrolipidowej. Zapobiega nadmiernemu wysuszeniu i łuszczeniu się naskórka. Olej canola, ze względu na swoje unikalne właściwości odżywcze i łagodzące, pomaga w przywróceniu naturalnej, fizjologicznej równowagi skóry. W połączeniu z olejem konopnym, bogatym w NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe) – kwas linolowy i –linolenowy o właściwościach natłuszczających, wykazują wysoką skuteczność w pielęgnacji skóry suchej i atopowej, przywracając jej komfort i niwelując napięcie i szorstkość. Żel zawiera regenerującą naskórek witaminę E, która zapewniając właściwe natłuszczenie i odżywienie naskórka, odbudowuje naturalną barierę hydrolipidową skóry, chroniąc ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. HIPOALERGICZNY SKUTECZNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO POTWIERDZONE W BADANIACH KLINICZNYCH POD NADZOREM DERMATOLOGÓW DZIECIĘCYCH